söndag 2 september 2012

.

Hejj.
Haar inte bloggat idag för att ja haar inte helr orkat vara på datoren förrän nu..
men har endå inte så mycke att skriva om.

Men för en stund sen var jag ute hade tänkt fota lite men det blev inte av, lämnade ist å tittade  på när min lillebror och 3 av mina syskonbarn (Minna, Jonna & Ronja) lekte i en koja.
Men sen när de hade färdigt lekt så skulle jag fota dem men då gick ja en stund på studsmattan å väntade, men när de var klar kom de och studsade med mig så skulle jag ta två "volter" med ett hopp i mellan men landa lite fel så fick nå värsta fel i nacken, så när jag höll upp huvudet skaka hela huvu och det var jätte tungt så gick inn och för att ligga en stund.. så nu e den nog lite bättre men lite tungt ennu och spänd i nacken.. men jyst nu sitter jag och väntar på att de skall komma tillbaka hit för att de gick hem och äta så när de kommer ska ja fota dem, när ja inte kunde före så..men vi höörs senare kanske!
lägger kanske upp bilderna sen ja ska ta! 
byebye / Jenna :))

Svedja 2012!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar