lördag 1 september 2012

Lördag!

Hejj! 
skulle blogga mera igåår men när ja precis skulle börja ringde min syster å saa att hon kommer till Sandsund med mig, så där var jag då igår! :))
var först vid Emmas med henne och Jennie o. Malin sen så gick vi alla utom Malin till Jennies! satt där e liten stund så ringde Edit å frågade var vi var så vi gick å pratade med hon och några till (Edit är min granne) för hon var också vid S med några kompisar.. 
men seen gick vi tillbaks till Jennies å lååg å paratde i hennes rum å halv sov, hahha och skrämde upp varann!  när klockan blev lite mer lånade jag och Emma Jennies cykel och cyklade till Emmas låg och pratade där och sov till halv 3 ungefär så kom min syster och hennes kompis och hämtade mig! så en kul kväll.. :)) vet inte varför jag berättade sådäär mycket om kvällen men... ikväll kanske ja är med Emma elr nåt om hon slipper hit men vi hörs senare! :)) 


byebye /Jenna :))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar